دفتر خدمات موبایل تکنوتل

نمایندگی رسمی فروش نوکیا-سامسونگ-ایرانسل(DRP11029)

دفتر خدمات موبایل تکنوتل

نمایندگی رسمی فروش نوکیا-سامسونگ-ایرانسل(DRP11029)

سقف مشترکان اپراتورهای تلفن همراه اعلام شد

گروه خبری GSM: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: همه‌ی اپراتورها سقف تعداد مشترک دارند.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران ، اظهار کرد: در پروانه شرکت مخابرات ایران به صراحت و شفاف سقف تعداد مشترکان 38 میلیون اعم از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی عنوان شده که از این میزان تعداد دو میلیون به تالیا اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اقتصاد تعداد 15 میلیون و 800 هزار مشترک نیز به عنوان سقف برای اپراتور دوم تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

سبوحی افزود: اپراتور سوم تلفن همراه نیز بر اساس طرح تجاری خود 28 میلیون مشترک برایش پیش‌بینی شده که به عنوان سقف پروانه برایش منظور شده است.

معاون رگولاتوری در ادامه تصریح کرد: البته اپراتورها برای افزایش سقف مشترکانشان باید شرایط بازار و رقابت را سنجیده و اگر به افزایش سقف تمایل دارند باید درخواست خود را در این زمینه به ما ارائه دهند که پس از بررسی‌های لازم و در صورت دارا بودن شرایط اجازه افزایش ظرفیت به اپراتورها داده شود.

او تاکید کرد: البته ضمن آن‌که شبکه اپراتور مربوطه باید برای افزایش تعداد مشترکان آمادگی داشته باشد، نباید افت کیفیت را شاهد باشیم و با افزایش تعداد ظرفیت کیفیت افت داشته باشد بلکه با افزایش ظرفیت، کیفیت مناسب نیز باید ادامه داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد